8 Aralık 2012 Cumartesi

Açtım gözümü



Merhaba, ben Özden Alperen 17 yaşıma gireceğim Şubat ayında inşallah. Kastamonu'da yaşıyorum ve lise öğrencisiyim, bu sene 3.sınıftayım. Teknolojiye derin bir merakım var, bir yıl öncesine kadar web siteleri için çeşitli arayüzler hazırlıyordum fakat hayatımın kararını verdiğim anda bir kenara itmek zorunda kaldım. Benim için zor bir seçim oldu ama yapmak zorundayım. ODTU-İşletme istiyorum inşallah iki yıl kadar sonra orada olurum. Bölümü seçmemin amacı ise kişisel ideallerim ve hedeflerim bu doğrultuda, kendime en yakıştırdığım, en mutlu olacağım meslek diye düşünüyorum, umarım öyle olur. Bunun dışında oyunlara meraklıyım arkadaş çevresinde hardcore gamer olarak anılabilirim sanırım, sohbet ortamlarında ise alpha geek olmayı genelde başarırım. İki yıldır birlikte olduğum dünyalar güzeli bir kız arkadaşım var. Başarılı olabiliyorsam onun destekleri sayesindedir. Her erkeğin arkasında değil, yanında bir kadın olmalıdır bence ama doğru kadını seçmekte bir o kadar önemli, değerlerini tersine döndürmemek için. Umarım bir gün sizlerinde doğru insanı bulmasını temenni ederim.
Blogu açmamdaki amaç yaşadığım, tecrübe ettiklerimi sizlerle paylaşmak, oyun incelemelerimi, fikirlerimi sizlerle paylaşmak. Bilginin diğer insanlara da yardımcı olması ve paylaşılması gerektiğini savunuyorum, insanın kendisi için istediğini başkası içinde istemesi gerekir diye düşünüyorum. Umarım karşılıklı tartışabileceğimiz, birbirimiz ile bilgi paylaşımında bulunabileceğimi bir ortam olur zaman içinde.
Bana her istediğiniz zaman ulaşabilmeniz, fikirlerinizi, önerilerinizi, eleştirilerinizi bırakabilmeniz için bir iletişim formu oluşturdum. Gelen mailleri sık kullandığım mail adresime yönlerdirdim, her gün kontrol ederim. Umarım birilerinin eleştirilerini, önerilerini alırım, bu beni gerçekten çok memnun eder.

Vakit ayırıp okuduğunuz için herkese teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder